איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה באשדוד? המדריך המלא!

דירה בהנחה זה שם כולל לכל תוכניות הדיור הממשלתיות שמטרתם לסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה. בין התוכניות הללו נמנית תוכנית מחיר למשתכן, דיור במחיר מופחת והתוכנית הפופולרית מחיר מטרה. לכל התוכניות הללו צריך להירשם כדי להשתתף ובכל התוכניות השלבים זהים. 

 

בפוסט הבא נרחיב מעט על השלבים להרשמה לתוכניות הללו.

שלב ראשון- הוצאת אישור זכאות

כדי להירשם לתוכנית מחיר מטרה דבר ראשון אתם צריכים שיהיה לכם אישור זכאות. כדי להוציא אישור זכאות עליהם לפנות לאחת משלושת החברות אלונים, עמידר ומילגם. אנו היינו ממליצים לכם לפנות לאלונים הם מאוד ברורים וקל לעבוד איתם.

הכתובת של אלונים באשדוד היא רחוב הרצל 1 קומה 2 חדר 515 בניין יוניטרייד. 

 

שעות הפתיחה: בימים א', ב', ד', ו-ה' בשעות 8:30-13:30. בימים ב' ו-ד' הסניף יהיה פתוח גם בין השעות 15:30-17:00. ביום שלישי הסניף סגור.

 

מספר הפקס של אלונים הוא 08-6766458. 

 

כתובת דואר אלקטרוני. mgar29@ngar.co.il

שלב שני- הרשמה להגרלה

לאחר שהגשתם בקשה לאישור זכאות עליהם להמתין למסרונים שיודיעו לכם שהזכאות אושרה. אם כבר יש לכם אישור זכאות אתם יכולים להיכנס ישר לאתר הממשלתי ולהירשם להגרלות. לאתר הממשלתי צריך להיכנס עם הסיסמה הראשונים שתופיע יחד עם האישור על זכאותכם. 

 

אם לא קיבלתי מסרון המודיע על כך שזכאותכם אושרה תצטרכו להמתין. 

 

חשוב לציין שבסדרת ההגרלות הראשונה מותר להירשם ל 3 הגרלות בלבד. אולם בהמשך אפשר להירשם לכל ההגרלות ובכל הישובים.

שלב שלישי- תוצאות ההגרלה

לאחר סגירת ההרשמה תיערך ההגרלה בה יזכו לרכוש דירה בהנחה. לזוכים תישלח הודעה על זכיתם בדואר אלקטרוני או על ידי מסרונים. בנוסף יפורסמו תוצאות ההגרלה גם באתר אך באופן אנונמי בלבד.

שלב רביעי- הוצאת היתר בניה

משלב הזכיה ועד השלב שבאמת היא מתחילה להיות מעשית עובר קצת זמן. דבר ראשון צריך לחכות להיתרי בניה. היתר בניה זה דבר שלוקח זמן מדובר בתהליך מתמשך. אם אתם בין הזוכים תקבלו מפעם לפעם מסרונים עם עדכונים לגבי התקדמות היתרי הבניה בפרויקט שלכם. כמו כן יופיע מידע מדויק באתר ההרשמה.

שלב חמישי- אישור עקרוני למשכנתא

כדי להשתתף בשלב הבא שזה בחירת דירה וחתימת חוזה אתם חייבים להביא איתכם אישור עקרוני למשכנתא. לכן כאן המקום לפנות לבנקים למשכנתאות ולבדוק איך אתם ממנים את כל הסיפור הזה של רכישת דירה. התהליך עלול לפעמים לקחת זמן לכן היינו ממליצים לפנות ליועץ משכנתאות שיעבור איתכם את תהליך הוצאת אישור עקרוני בקלות וביעילות.

שלב שישי- בחירת דירה וחתימת חוזה

לפני השלב הזה תיערך הגרלה שתיקבע את סדר הזוכים לפי תור. לאחר מכן יתקיים מעמד בחירת דירה. במעמד יכנסו את כל הזוכים וכל זוכה יצטרך להיכנס בתורו ולבחור דירה תוך 45 דקות בלבד. חשוב לציין שאי אפשר אחר כך להתחרט. בדרך כלל תצטרכו גם להביא מקדמה של 2,000 ש"ח כאשר אתם בוחרים את דירה. המקדמה לא תחזור אליכם גם אם תבטלו את הבחירה. 

 

שימו לב, בעת בחירת דירה תעודת הזכאות שלכם צריכה להיות בתוקף אחרת לא תוכלו לממש את הזכיה, תהיו ערניים כדי למנוע עוגמות נפש בהמשך.

 

לאחר שתבחרו את דירה הגיע הזמן לחתום על חוזה רכישה עם הקבלן. את זה תעשו מיד לאחר בחירת דירה.

מעוניינים בעזרה, ליווי אישי, רוצים להיות בטוחים שהכל מתוקתק והמשכנתא שלכם תהיה מצויינת. המומחים שלנו זה בדיוק מה שאתם צריכים!

 

פנו עכשיו למומחים שלנו!