רוצים לקנות דירה בנוף הגליל במחיר מטרה? מה קורה עם המשכנתא שלכם?

מעונינים לקנות דירה חדשה בנוף הגליל? תמיד חלמתם לגור בנוף הגליל אבל המחירים לא מתאימים לכם? הפעם זה יכול להיות! הפרויקטים של מחיר מטרה מתפרסמים בכל הערים, ואולי גם אתם תוכלו לזכות בדירה במחיר מטרה מנוף הגליל. רוצים לדעת מה קורה עם המשכנתא במחיר מטרה? את כל המידע תוכלו לקבל בשורות הבאות.

כמה אחוזי מימון תוכלו לקבל במשכנתא לדירה במחיר מטרה?

במקרה רגיל של רכישת דירה, אם זו הדירה הראשונה שלכם אתם זכאים לקבל 75% מימון מהבנק. גם כאן במחיר מטרה, מדובר בדירה הראשונה שלכם ואתם יכולים לקבל מהבנק עד 75% מימון. אבל הפואנטה היא שהבנק יחשב לכם את מחיר הדירה על פי המחיר בשוק החופשי ולא לפי המחיר אותו אתם תשלמו בפועל. מה זאת אומר? זה אומר שאתם תשלמו פחות הון עצמי. אם הדירה אתם קונים שווה מיליון וחצי. במסגרת פרויקט מחיר מטרה אתם תשלמו עליה 20% פחות. זה יוצא 1.2 מיליון ש"ח. אבל הבנק לא מתייחס לכמה אתם משלמים על הדירה ולכן הוא יאשר לכם 75% מימון ממיליון  וחצי. זה יוצא 1.125 מיליון ש"ח. כך שלכם ישאר לשלם רק 87,500 ש"ח להון עצמי! מדובר בחיסכון עצום של גיוס הון עצמי. מה שמעכב רוב זוגות צעירים מלהגיע לרכישת דירה. 

האם זה בטוח לקחת משכנתא של אחוזי מימון גבוהים כל כך?

שימו לב, אתם צריכים להבין שהמשכנתא כאן לא יקרה יותר ממשכנתא רגילה. אתם תשלמו את אותם תשלומי החזר חודשי כמו במשכנתא רגילה. ההבדל היחיד הוא שאתם משלמים פחות בהון עצמי. זה הכול. אז כמו בכל משכנתא רגילה גם כאן אתם צריכים לעשות ברור עם עצמכם ולראות שאתם יכולים לעמוד בהחזר החודשי של המשכנתא. אם כן, מצוין. אם לא, כדאיים לכם לבדוק מה אתם יכולים לעשות כדי שכן תוכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא. אולי כדאי לכם לצמצם הוצאות מיותרות. לפעמים תוכלו להוסיף שעות עבודה. תשקלו את זה.

מה חשוב לעשות מיד אחרי הבשורה על הזכיה בהגרלה?

תעודת זכאות!

פנו לבנק ובדקו האם אתם זכאים לקבל תעודת זכאות. אם כן, הנפיקו אותה. היא תזכה אתכם במסלול זכאות במשכנתא. מסלול זכאות יתן לכם ריביות נמוכות יותר שיוזילו את המשכנתא באופן משמעותי.

אישור עקרוני מהבנק!

מיד אחרי שזכיתם בהגרלה, גשו לבנק ובקשו אישור עקרוני למשכנתא. הבנקי ידרוש מכם מסמכים שונים ותוך 3 ימים תקבלו את האישור.



רוצים לדעת עוד על המשכנתא? מעונים למצוא את עצמכם חוסכים כמה שיותר כסף? הקליקו כעת ויועץ משכנתאות מנוסה יפגוש אתכם לפגישת ייעוץ אישית להתאמת המשכנתא שלכם לחיים האישיים שלכם