איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בבאר שבע?

תמיד חלמתם לגור בבאר שבע בירת הנגב, יש לכם סיכוי יותר מתמיד. בימים אלו מתארגנים להגרלה של מחיר מטרה על עשרות אלפי דירות בכל רחבי הארץ ביניהם יוגרלו דירות גם בבאר שבע. 

 

מה שאתם צריכים זה פשוט להירשם להגרלות ללא כל התחייבות. יכול להיות שכאן נמצאת הדרך שלכם אל האושר…

שלב ראשון- הנפקת תעודת זכאות

טוב אז דבר ראשון אם אתם רוצים להירשם להגרלה אתם צריכים תעודת זכאות בתוקף. אם כבר יש לכם מצוין אתם יכולים לעבור לשלב הבא, רק תבררו מה הסיסמה שלכם. אם אין לכם תעודת זכאות זו גם לו בעיה גדולה תוכלו להנפיק אותה בעלות סמלית של 240 ש"ח במרכז אלונים, מילגם או עמידר. אנו ממליצים לכם להשתמש לצורך הנפקת תעודת זכאות במערכת המקוונת של אלונים מכיוון שהיא נוחה מאוד לשימוש.

 

כתובת אלונים בבאר שבע היא ברח' קק"ל 139 בית ידיעות אחרונות קומה 1.

הפתיחה בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות: 8:30-13:30. ובימים שני ורביעי גם בין השעות: 15:00-17:00.

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 08-6450364

דוא"ל: mgar33@mgar.co.il.

שלב שני, הרשמה להגרלה

השלב הבא הוא הרישום בעצמו כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר הממשלתי  ולהירשם להגרלות בהם אתם בוחרים. נציין שבסבב הנוכחי של ההגרלות שהוא הסבב הראשון של מחיר מטרה ניתן להירשם ל 3 הגרלות בלבד. בפעמים הבאות הכניסה תהיה חופשית לכל ההגרלות.  

שלב שלישי, תוצאות ההגרלה

לאחר שתסתיים ההרשמה לכל ההגרלות תיערך ההגרלה הגדולה מהערים הגדולות לקטנות. חשוב לציין שאין כפל זכיות. אם זכיתם במחיר למשתכן באשדוד למשל כבר לא תוכלו להשתתף בהגרלה על מחיר למשתכן בדימונה. הודעה על הזכיה תישלח לזוכים ובנוסף יפורסמו שמות הזוכים באתר באופן אנונימי.

שלב רביעי, הוצאת היתרי בניה

אפשר לקרוא לשלב הזה שלב ההמתנה. תצטרכו פשוט לחכות עד שהיתרי הבניה יהיו מוכנים. התהליך הזה עלול לקחת גם כמה שנים טובות. אם אתם רוצים לדעת בדיוק איפה אוחז הפרויקט בו זכיתם תוכלו לקבל עדכונים ישירות אליכם וגם באתר הממשלתי.

שלב חמישי, אישור עקרוני למשכנתא

לפני השלב הבא שהוא חתימת חוזה אתם צריכים לדאוג לכך שיהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. היינו ממליצים לכם להזדרז ככל שניתן ולא למרוח את הזמן כך תימנעו מבעיות. עוד נקודה חשובה, כדאי מאוד שתפנו ליועץ משכנתאות שיסייע לכם בהגשת הבקשה לאישור העקרוני כך הוא יוודא שאין נתונים מתקילים שעלולים למנוע מכם לקבל את האישור הנסחף.

שלב שישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

סוף כל סוף הגיע היום הגדול. אך קחו בחשבון שמדובר בדקות של מתח וחשיבה לא פשוטות. באותו יום מתבצעת ההגרלה על התור לבחירת דירה. כלומר מי שיעלה ראשון יבחר ראשון וכן הלאה. ההגרלה הזו משמעותית מאוד כי אם תצאו בין האחרונים לא בטוח שתמצאו דירה שתתאים לכם. 

 

את דירה תצטרכו לבחור תוך 45 דקות בלבד שזה זמן קצר מאוד ולאחר מכן תחתמו על חוזה.

 

כדי לסגור על בחירת דירה תצטרכו לשלם 2,000 ש"ח דמי מקדמה, להציג אישור עקרוני למשכנתא ותעודת זכאות בתוקף.

 

נשמח ללוות אתכם בדרך לבית משלכם, מוזמנים לפנות אלינו על כל שאלה או צורך!