איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בחיפה?

שמעתם על התוכנית של מחיר מטרה? רוצים להיות חלק ממנה?

 

בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לו תזדקקו על מנת להירשם להגרלות של מחיר מטרה ולהשתתף בתוכנית.

שלב ראשון- הנפקת תעודת זכאות

לא כל אחד יכול להשתתף בתוכנית של מחיר מטרה רק זכאים. תוכלו לבדוק האם אתם עונים לקריטריונים של זכאים כאן באתר. אם אתם זוג נשוי ואין לכם דירה לכאורה אתם זכאים. תעודת זכאות מנפיקים באמצעות חברות כמו עמידר, מילגם או אלונים. אנחנו ממליצים להשתמש בשירות של חברת אלונים דרך המערכת המקוונת שלהם שהיא נוחה מאוד לשימוש.

שלב שני- הרשמה להגרלות באתר

לאחר שיש לכם תעודת זכאות אתם יכולים להירשם. היכנסו לאתר הממשלתי שם תזינו את הסיסמה שתקבלו יחד עם האישור על זכאותכם. כאשר תנפיקו תעודת זכאות אתם אמורים לקבל מסרון שמאשר את הבקשה במסרון הזה תקבלו גם סיסמה בה תשתמשו כעת כדי להירשם. 

 

בסבב הנוכחי תוכלו להירשם ל 3 הגרלות בלבד.

שלב שלישי- הזכיה

לאחר שמסתיימות כל ההרשמות לכל ההגרלות מתבצע שלב ההגרלות. את התוצאות תוכלו לראות באתר ההרשמה. כמובן שלא רושמים שמות אלא מספרים המסמלים את השמות הזוכים. כך שאם זכיתם תוכלו לזהות את המספר הסמלי שלכם. מלבד זאת הזוכים בהגרלות מחיר מטרה יקבלו הודעה על הזכיה.

שלב רביעי- המתנה להיתרי בניה

ההגרלות נערכות עוד לפני שנבחר יזם שיקח על עצמו את הפרויקט ובטח עוד לפני היתרי הבניה. תצטרכו להמתין תקופה עד שהיתרי הבניה יהיו מוכנים ורק אז יבוצעו צעדים משמעותיים יותר לקראת רכישת דירה. עדכונים על התקדמות הוצאת היתרי הבניה תוכלו לקבל באתר ההרשמה להגרלות.

שלב חמישי- אישור עקרוני למשכנתא

כדי לרכוש את דירה אתם חייבים שיהיה לכם אישור עקרוני לקבלת משכנתא. כדאי להזדרז כמה שיותר עם הוצאת האישור הזה וגם להתייעץ עם יועץ משכנתאות מה שימנע בעיות בהמשך.

השלב השישי והאחרון - בחירת דירה וחתימה חוזה

לאחר שהיתרי הבניה יהיו מוכנים יקראו לכם לבחור דירה ולחתום על חוזה עם הקבלן. צריך לזכור שהחתימה הזו היא רכישה לכל דבר תצטרכו את שירותיו של עורך דין להביא אישור עקרוני ועוד. ההבדל הוא שאתם תצטרכו להביא רק 2,000 ש"ח ואם תתחרטו על הרכישה לא תוכלו כבר לבחור דירה אחרת. כל השלב הזה נעשה הרבה יותר מהר מרכישת דירה רגילה תוך 45 דקות בלבד אתם צריכים כבר להיות אחרי הבחירה של דירה. בעוד שבמקרים רגילים של רכישת דירה מקבלן הבחירה לוקחת כמה ימים טובים. לכן אתם חייבים להגיע לשלב הזה מוכנים, מאורגנים כדי שלא תעשו טעויות ותפספתו חלילה את הזכיה. 

 

קבעו עכשיו פגישה עם המומחים שלנו שילוו אתכם לאורך כל הדרך, הרשמה, תעודת זכאות, משכנתא והכנה לקראת רכישת דירה.

 

אנחנו כאן בשבילכם.