איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בשדרות?

רוצים להירשם לתוכנית מחיר מטרה ולא ברור לכם כל כך איך עושים את זה. בשורות הבאות נדריך אתכם שלב אחר שלב איך נרשמים לתוכנית ואיך מתנהל כל תהליך הזכיה. מכאן תצאו ברורים יותר!

שלב ראשון, הוציאו תעודת זכאות

רק זכאים יכולים להירשם להגרלות של מחיר מטרה. כדי להירשם להגרלה אתם צריכים להנפיק תעודת זכאות שתוכיח את זכאותכם. תעודת זכאות מנפיקים דרך חברות כמו עמידר, אלונים או מילגם. אנו ממליצים להשתמש בשירותים של חברת אלונים שנוח מאוד לעבוד איתם. 

 

הסניף הקרוב ביותר של אלונים לשדרות הוא סניף אשקלון. 

 

הכתובת של חברת אלונים באשקלון היא יורם ורון 2 קומה 4 בניין העירייה קרית האקדמיה.

שעות פתיחה: בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות 8:30-13:30. ובימים שני ורביעי בין השעות 15:00-17:00

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 08-6729038

דוא"ל: mgar35@mgar.co.il.

שלב שני, היכנסו לאתר ההרשמה להגרלות

כאשר הבקשה לזכאות מתקבלת אתם אמורים לקבל מסרונים המאשרים את הבקשה. לאחר האישור שאכן יש לכם תעודת זכאות תיכנסו לאתר הממשלתי ותירשמו להגרלות באמצעות הסיסמה שלכם שקיבלתם יחד עם האישור על קבלת הזכאות.

 

לתשומות ליבכם, בסיבוב הראשון של ההגרלות ניתן להירשם רק ל 3 הגרלות. תבחרו את הישובים שאתם מעדיפים. בסבבים הבאים תוכלו להירשם כבר לכל ההגרלות.

שלב שלישי, הזכיה

בשלב הבא תיערך ההגרלה. הודעה תימסר לזוכים וכן יתפרסמו שמות הזוכים בצורה אנונימית על ידי מספר שמסמל את שמות הזוכים.

שלב רביעי, המתנה להיתרי בניה

לאחר שיש זוכים בהגרלה מתחיל הקבלן בהוצאת היתרי בניה. בשלב הזה תצטרכו להתאזר בהרבה מאוד סבלנות כי כפי הידוע הוצאת היתרי בניה אורכת הרבה מאוד זמן. תוכלו לקבל עדכונים על התקדמות היתרי הבניה בפרויקט שלכם ישירות אליכם וכן באתר ההרשמה.

שלב חמישי, מתכוננים למשכנתא

כדי לרכוש דירה אתם צריכים שיהיה לכם מאיפה למממן אותה. לכן לפני השלב הבא שזה בחירת דירה אתם חייבים להוציא אישור עקרוני למשכנתא. בדרך כלל אין הרבה זמן להתעכב כי אם מגיע מועד בחירת הדירות ואין לכם אישור עקרוני אתם מפספסים את הזכיה. לכן פנו כבר היום ליועץ משכנתאות שישיג עבורכם אישור עקרוני. חשוב שתפנו ליועץ משכנתא ולא תפנו לבנק ישירות לעיתים הנתונים לא יאפשרו לבנק לתת לעם אישור עקרוני ותקבלו סירוב ואז תסתבכו כהוגן. יועץ משכנתאות טוב יצפה מראש תקלות שכאלו ויחשוב על פתרון שלא יתקע אתכם.

השלב השישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

בשלב הזה יוזמנו כל הזוכים בפרויקט לטקס בחירת הדירות. ראשית תיערך הגרלה על סדר בחירת הדירות. כל זוג בתורו יכנס לחדר ואמור לבחור את דירה תוך 45 דקות בלבד. לכן אתם צריכים להיות מאוד ברורים עם עצמכם. אם יעברו 45 הדקות ועדיין לא סיימתם לבחור פיספסתם את הזכיה. 

 

כדי לבחור דירה אתם צריכים לשלם מקדמה של 2,000 ש"ח וכן תעודת זכאות בתוקף ואישור עקרוני. 

 

לאחר הבחירה תשבו מול הקבלן ותחתמו על חוזה רכישה.

 

מעוניינים שכל השלבים יעברו בשלום? רוצים ליווי צמוד לאורך כל הדרך?

 

פנו לצוות המומחים שלנו שילוו אתכם בכל השלבים עד לדירה משלכם!