ההגרלה על דירה בהנחה יצאה לדרך! מיהם הזוכים המאושרים?

כל מי שאין לו דירה משלו, ליבו יוצא להגרלה הגדולה של התוכנית המכונה מחיר מטרה. תוכנית מחיר מטרה שמבטיחה דירה בהנחה לזכאים שאין להם עדיין דירה. כבר בימים הקרובים יערכו ההגרלות. במסגרת התוכנית יעלו בגורל למעלה מ 10,000 משפחות. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע על התוכנית המדוברת ומתי ואיך יתבצעו ההגרלות. המשיכו איתנו לשורות הבאות. זה ממש חם.

כמה אנשים נכנסו להגרלה על דירה בהנחה?

התוכנית מחיר מטרה או בשמה העממי, דירה בהנחה, מביאה איתה אלפי דירות. לא מעט אנשים אכן תולים בה ציפיות ובטוחים שלכאורה אין סיבה שהם לא יזכו בהגרלה. חשוב שתדעו את המספרים, יותר ממאה אלף משפחות נכנסו להגרלה. כך שלמרות שכמות הדירות גדולה, זה לא מבטיח לכם שדווקא אתם תזכו. 

כמה הגרלות על דירה בהנחה יתבצעו בפועל?

שימו לב, 150 הגרלות יערכו בימים הבאים. אולי גם אתם תהיו מהזוכים המאושרים.

מתי יקבלו הזוכים את הבשורה?

במהלך חודש מאי הנוכחי יקבלו הזוכים את הודעת הזכייה למייל. 

אבל אל ייאוש, גם אם לא תזכו בהגרלה, בשנה הקרובה מתכננים  כל חודשיים לערוך הגרלות ועד סוף שנה עוד 20 אלף דירות ימכרו בהנחה משמעותית. כך שאם לא עכשיו, אולי בפעם הבאה…

כיצד מתבצעת ההגרלה?

ההגרלה של דירה בהנחה התחילה ביום שלישי בבוקר בנוכחות שר השיכון זאב אלקין ושר המשפטים גדעון סער. היא עתידה להימשך במספר ימים. במשך ימים אלו יעלו בגורל למעלה מ 10,000 דירות ב 31 יישובים שונים ברחבי הארץ.

ההגרלה תערך על ידי מערכת ממוחשבת המנוהלת על ידי ועדה ומפוקחת על ידי רואה חשבון מנוסה. את התוצאות יחשבו בחדר הגרלות יחד עם ועדת ההגרלות שתחתום על התוצאות.

כמה פרויקטים מתוכננים לצאת לדרך בשנה הקרובה?

השר גדעון סער אומר "חייבים להגיע להצפה של קרקעות לבנייה למגורים בהיקפים גדולים עם הגבלה על המחירים, ולמצוא את הדרכים שיובילו להתחדשות עירונית" התכנון הוא להוציא בשנה הקרובה 20,000 דירות נוספות ב 150 פרויקטים ברחבי הארץ. 

רוצים לדעת עוד על הפרויקט הגדול של דירה בהנחה? מחפשים מידע חם ועדכני? בשביל זה אנחנו כאן. צוות מחיר מטרה יעזרו לכם עם כל מה שנוגע למשכנתאות על הדירה שלכם