בשורה משמחת! הגרלות מוזלות על דירות מחיר מטרה!

ממשרד הבינוי והשיכון מבשרים על תוכנית מחיר מטרה שיוצאת לדרך בחודש הקרוב. במכרז השנתי יהיו  30,000 דירות חדשות. הן תמכרנה הנחה משמעותית של עד 300,000 ש"ח או 20% ממחיר הדירה. ההגרלה הראשונה תתבצע לפני פסח על 10,000 יחידות דיור חדשות שיהיו מיועדות למחוסרי בית ולזוגות צעירים. 

 בשורות הבאות תקבלו את כל המידע הטרי על מחיר מטרה. אם אין לכם עדיין דירה, הפוסט הזה יעניין אתכם!

באילו ערים תתקיימנה הגרלות מחיר מטרה? 

ההגרלה על הדירות יהיו בערים, אשדוד, חיפה, יבנה ועוד. בסך הכול 80 ערים משתתפות במכרזים. ו 30 אלף יחידות דיור. רוצים לדעת אם גם בעיר שלכם תהיה בנייה במסגרת התוכנית? כנסו לקטגוריות מחיר מטרה בישראל הנמצא בראש עמוד זה. 

לאיזה מענק זכאים אלו שירכשו דירה במחיר מטרה?

משרד הבינוי והשיכון רוצה לעזור לכם לקנות דירה בצורה המושלמת ביותר. כי מה תעשו אם אין לכם הון עצמי מספק? כאן יש לנו בשורה טובה, רבים זכאים למענק של 40,000 ש"ח כדי לקנות את הדירה המיוחלת. המענק ניתן בתנאי שהמחיר הקרקע של הדירה נמוך מ 100,000 ש"ח לא כולל מע"מ.

מה הרעיון של תוכנית מחיר מטרה?

המטרה של משרד הבינוי והשיכון היא לעזור למחוסרי דירה לקנות דירה חדשה במחיר שפוי. בישראל מחירי הדירות עולים ועולים ואין מי שיעצור בעדם. מה עושים זוגות צעירים שאין להם הון עצמי? האם נגזר עליהם לסבול ולנדוד במשך שנים? תוכנית מחיר מטרה יכולה להיות פתרון טוב בשבילם. אם הם יזכו בהגרלה.

מי יכול להיכנס להגרלה על דירות בפרויקט של מחיר מטרה?

כל מי שינפיק תעודת זכאות במשרד הבינוי והשיכון יוכל להיכנס להגרלה. כדי להנפיק תעודת זכאות תצטרכו לעמוד בתנאים מסוימים.

כמה אנשים זכאים להיכנס להגרלה?

כבר עכשיו, יותר מ 150,000 משפחות נרשמו להגרלות. זאת אומרת שרק חמישית מהם יזכו לממש את חלומם. ואנחנו מדברים על אלו שכבר נרשמו. ודאי יהיו נרשמים נוספים בהמשך.

איך המחירים בתוכנית מחיר מטרה לעומת מחיר למשתכן שהיה בעבר?

דירות בתוכנית של מחיר למשתכן היו זולות יותר. אם למשל בתוכנית מחיר למשתכן יכלו לקנות דירת 4 חדרים בנתניה ב 1.3 מיליון ש"ח בממוצע. היום, במחיר מטרה תשלמו על דירה כזו בערך 1.9 מיליון ש"ח.

ההבדל גדול. מדובר בעליה של יותר מ 30%!

לסיכום, פרויקט מחיר מטרה הוא הפרויקט העכשווי לעת עתה שמטרתו לעזור למחוסרי דירה לקנות לעצמם נכס במחיר מוזל. בהשוואה לתוכנית קודמות הדירו בתוכנית מחיר מטרה הן יקרות יותר. וכן, מלאי הדירות המוצעות לא מספיקות לביקוש העצום.

מחפשים לקנות דירה במחיר שפוי? רוצים לחסוך כסף? מחיר מטרה יכול להיות פתרון טוב בשבילכם. המומחים שלנו יבדקו האם אתם יכולים להכנס להגרלה, ואולי גם אתם תהיו מהזוכים המאושרים.

אני מעוניין לפגוש יועץ משכנתאות מקצועי שיקח על עצמו את כל העול הטכני של הכניסה להגרלה, הזכאות ובסופו של דבר גם סידור המשכנתא.