האם אפשר לדחות את תשלומי המשכנתא?

בשורה משמחת! הגרלות מוזלות על דירות מחיר מטרה!

אם יש לכם משכנתא אתם ודאי מבינים מה זה אומר, לסחוב משכנתא. כל חודש אתם נדרשים לתקתק בלי יוצא מן הכלל את התשלום למשכנתא בלי לפספס. זה אומר שגם אם החודש הזה חיתנתם וההוצאות הן גדולות ולא נגמרות. או לחילופין החודש הזה נולד לכם תינוק חדש, המשכנתא ממשיכה לדפוק. 

באילו ערים תתקיימנה הגרלות מחיר מטרה? 

רוצים לדחות את המשכנתא שלכם?

אתם משלמים משכנתא מדי חודש וצפוף לכם? ההוצאות החודשית שלכם גדלו ואתם מחפשים הכנסה נוספת כדי לכסות את המשכנתא? 

 

הבנקים מוכנים לבוא לקראתכם. בנק ישראל מאשר ללוקחי משכנתאות להקפיא את המשכנתא שלהם לתקופה קצרה כמובן אם יש צורך חשוב לכך.

מתי קורה שלווים רוצים לדחות את ההחזר החודשי למשכנתא שלהם? כאשר לווה עובר למצב כלכלי בעקבות ארוע שקרה לו כמו, נישואין, הולדת ילד, פיטורין ועוד, קשה לו להמשיך לשלם את ההחזר החודשי כמדי חודש בחודשו והוא רוצה לנסות לחפש מקור הכנסה נוסף. בינתיים הוא מצפה מהבנק לחוס עליו ולאפשר לו רווח נשימה. הבנק אכן מוכן לכך.

לאיזה מענק זכאים אלו שירכשו דירה במחיר מטרה?

איך דוחים את תשלומי המשכנתא?

בדחיית משכנתא, הבנק דוחה את התשלומים בכמה חודשים. שימו לב שבחוזה המשכנתא שלכם מופיע אפשרות של הקפאת המשכנתא במקרה בצורך. אם חלילה המשכנתא לא כוללת סעיף כזה, אין לכם אפשרות לדחות את תשלומי המשכתנא. יש לכם רק אפשרות למחזר את המשכנתא הקיימת ולהתאים אותה לחיים שלכם עכשיו.

קריאה נואשת לכל מי שלוקח משכנתא!

אל תקחו משכנתא לבד! אתם עלולים ליפול בפח! יועץ משכנתאות יכוון אתכם ויזהיר אתכם על כל מה שצריך לדעת. יועץ משכנתאות לא יוציא תחת ידו משכנתא בלי נקודות יציאה החוסכות עמלות ובלי אפשרות להקפאת משכנתא. אל תתפתו לחסוך כסף בייעוץ. מדובר בחיסכון יקר מדי. גם אם קונים דירה במחיר מופחת דרך תוכנית מחיר מטרה.

מה הרעיון של תוכנית מחיר מטרה?

מהן ההגבלות בהקפאת משכנתא?

כן. קיימות הגבלות בהקפאת משכנתא. קודם כל, אי אפשר להקפיא משכנתא בתחילת תקופת הפירעון. וכן אין אפשרות להקפיא את המשכנתא יותר מ 12 פעמים. אבל בדרך כלל אין צורך בכמות גדולה כל כך של הקפאות. אתם יכולים להיות רגועים.

רוצים להקפיא את המשכנתא? הגישו בקשה!

 

אם יש לכם סיבה רשמית להקפאת המשכנתא, גשו לבנק ושתפו אותם בסיבה שלכם. זה יכול להיות בעקבות נישואין, גירושין, לידה ועוד.

 

מחפשים לקנות דירה במחיר הגיוני? לא נשמע לכם לשלם החזר חודשי גבוה כל כך ואתם רוצים לקנות דירה במחיר נמוך? מחיר מטרה יכול להתאים לכם. המומחים שלנו יעזרו לכם. אנו נבדוק את זכאותכם להיכנס להגרלה של מחיר מטרה וכן ניקח על עצמנו את כל העול הטכני של המשכנתא שלכם. אנו מקושרים עם כל הבנקים ברחבי הארץ כך שנצליח להוציא עבורכם את המשכנתא הזולה ביותר עבורכם.

הקליקו כעת ואנו ניצור אתכם קשר באופן מידי לפגישה אישית עם יועץ משכנתאות מנוסה שמתמחה במשכנתאות לדירות במסגרת תוכנית מחיר מטרה.

מי יכול להיכנס להגרלה על דירות בפרויקט של מחיר מטרה?

כל מי שינפיק תעודת זכאות במשרד הבינוי והשיכון יוכל להיכנס להגרלה. כדי להנפיק תעודת זכאות תצטרכו לעמוד בתנאים מסוימים.

כמה אנשים זכאים להיכנס להגרלה?

כבר עכשיו, יותר מ 150,000 משפחות נרשמו להגרלות. זאת אומרת שרק חמישית מהם יזכו לממש את חלומם. ואנחנו מדברים על אלו שכבר נרשמו. ודאי יהיו נרשמים נוספים בהמשך.

איך המחירים בתוכנית מחיר מטרה לעומת מחיר למשתכן שהיה בעבר?

דירות בתוכנית של מחיר למשתכן היו זולות יותר. אם למשל בתוכנית מחיר למשתכן יכלו לקנות דירת 4 חדרים בנתניה ב 1.3 מיליון ש"ח בממוצע. היום, במחיר מטרה תשלמו על דירה כזו בערך 1.9 מיליון ש"ח.

ההבדל גדול. מדובר בעליה של יותר מ 30%!

לסיכום, פרויקט מחיר מטרה הוא הפרויקט העכשווי לעת עתה שמטרתו לעזור למחוסרי דירה לקנות לעצמם נכס במחיר מוזל. בהשוואה לתוכנית קודמות הדירו בתוכנית מחיר מטרה הן יקרות יותר. וכן, מלאי הדירות המוצעות לא מספיקות לביקוש העצום.

מחפשים לקנות דירה במחיר שפוי? רוצים לחסוך כסף? מחיר מטרה יכול להיות פתרון טוב בשבילכם. המומחים שלנו יבדקו האם אתם יכולים להכנס להגרלה, ואולי גם אתם תהיו מהזוכים המאושרים.

אני מעוניין לפגוש יועץ משכנתאות מקצועי שיקח על עצמו את כל העול הטכני של הכניסה להגרלה, הזכאות ובסופו של דבר גם סידור המשכנתא.