רוצים גם אתם להירשם לתוכנית מחיר מטרה ביבנה?

שמעתם על תוכנית מחיר מטרה? רוצים גם אתם לגור ביבנה בדירה חדשה ולשלם מחיר מוזל? בדיוק למטרה זה נכתב הפוסט הזה. כאן תקבלו את ההכוונה המדויקת איך נרשמים להגרלה ומה בדיוק צריך לעשות. קראו את השורות הבאות. הן תעזורנה לכם.

מה צריך לעשות כדי להירשם להגרלה?

כדי להכנס להגרלה, צריך תעודת זכאות. איך מקבלים תעודת זכאות? פשוט מאוד. פונים לאחת החברות: עמידר, מילגם או אלונים ומבקשים להנפיק אישור זכאות. בחברת אלונים האתר מובן וברור.

מספר הפקס של אלונים הוא 08-6766458

דוא"ל mgar29@ngar.co.il.

 הכתובת של חברת אלונים שקרובה ליבנה היא רחוב הרצל 1 קומה שניה חדר 515 בבניין היוניטרייד. בימים א', ב', ד' וה' בין השעות 8:30 עד 13:30. בימי ב' וד' גם אחה"צ בין השעות 15:30 ל 17:00.

איך נרשמים להגרלה?

הגשתם בקשה? נשלח אליכם מסרון שהודיע שאתם יכולים להשתתף בהגרלה? מצוין. הכנסו לאתר הממשלתי  ובעזרת הסיסמה שנשלחה אליכם במסרון תכנסו להגרלה.

אתם יכולים בסיבוב זה להכנס ל 3 הגרלות בלבד.

מיהם הזוכים?

אם זכיתם בהגרלה, תקבלו מסרון שיבשר לכם על כך. 

המתינו להיתרי בניה!

השלב הזה לא כל כך קשור אליכם. הוא לא דורש ממכם כלום. רק הרבה מאוד סבלנות ואורך רוח. ישלחו אליכם מסרונים שיודיעו לכם על התקדמות והתפתחות עם היתרי הבניה. 

הוציאו אישור עקרוני למשכנתא!

כדי לקנות דירה, צריך משכנתא. פנו לאחד הבנקים ובקשו אישור עקרוני. אישור עקרוני יאשר אתכם כזכאים למשכנתא. את האישור תקבלו תוך 3 ימים והוא יהיה תקף למשך 24 ימים בלבד. אחר כך, תדרשו לחדש אותו שוב במקרה הצורך.

בחרו בדירת החלומות לפי האופציות העומדות לרשותכם!

שלב זה תערך הגרלה נוספת. כעת יקבע הסדר לבחירת הדירה. ככל שתצאו ראשונים יותר בהגרלה, תקבלו את הזכות לבחור את הדירה שלכם בגוון גדול יותר. זה אומר שהדירה תוכל לעמוד בדרישות שלכם.

במעמד בחירת הדירה, תקבלו 45 דקות בלבד. התכוננו למעמד הזה כמו שצריך. ערכו רשימה מה אתם רוצים בדירה שלכם ועל מה אתם מוכנים להתפשר. גם המחיר חשוב כאן. כמה אתם יכולים לשלם, ואיזה מחיר לא מתאים לתקציב שלכם. 

כך, אם תתכוננו כמו שצריך תוכלו במשך 45 דקות לבחור בדירה.

חתמו על חוזה עם הקבלן!

כעת, לאחר שבחרתם בדירה שמתאימה לכם, זה הזמן לפנות לקבלן ולחתום איתו על חוזה. 

רוצים לדעת עוד משכנתא ועל דירות זולות יותר? מעונינים למצוא משהו שיעזור לכם לקחת משכנתא חסכונית? בשביל זה אנחנו כאן. צוות מחיר מטרה ישמח לעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם.