מתלבטים האם שווה לקנות דירה או לשכור?

אתם זוג צעיר ומתכננים את העתיד שלכם? תוהים מה עדיף, לקנות דירה או לשכור? הפוסט הזה יספר לכם מה תרוויחו משכירות ומה תרוויחו מלגור בדירה שלכם. וגם, ניתן הצצה לתוכנית המשתלמת: מחיר מטרה או בשמה השני, דירה בהנחה.

למה שווה לגור בשכירות?

התאמה אישית לדירה שלכם

אם כרגע אתם זוג, עכשיו מתאים לכם לגור ביחידת דיור. אבל במשך השנים כאשר יהיו לכם ילדים, תרצו לגור בבית גדול יותר. אם תגורו בשכירות, תוכלו פשוט לעבור דירה לאחת שתתאים לכם בשלב הזה. גם כאשר תזדקנו, ותרצו לגור באזור שקט יותר, לא תתקלו בקושי למכור את הדירה. פשוט תשכרו דירה אחרת.

מחיר נמוך יותר בפן החודשי

לא תדרשו להשיג הון עצמי לדירה. גם לא תתחייבו להחזר חודשי. כך אתם לא צריכים לחיות עם לחץ כלכלי.

אין לכם עלויות נלוות

אם תקנו דירה, תדרשו לשלם על תיווך, אדריכל, אולי שיפוץ, עורך דין, שמאי ועוד. אם אתם שוכרים את הדירה, אתם לא צריכים לשלם את כל אלו.

תוכלו להשקיע את הכסף שלכם במקומות אחרים

אם אתם לא משקיעים את הכסף שלכם להון עצמי, תוכלו להשקיע את הכסף במקומות השקעה אחרים. כך תרוויחו תשואה ורווחים.

למה שווה לרכוש דירה?

תרוויחו ביטחון ורוגע

אדם שקונה דירה, מרגיש בטוח. יש לו את הקרקע שלו. בעל הבית לא יכול להעיף אותו בכל רגע נתון.

יש לכם אפשרות לשפץ ולשדרג את הבית

אם תרצו לשנות משהו בבית, לשדרג, לשפץ, או כל שינוי אחר, תוכלו  לעשות מה שתרצו. אם אתם משכירים את הדירה שלכם, לא תוכלו לעשות כל שינוי. אלא אם כן בעל הבית יסכים לכך. אבל אתם תשלמו על השיפוץ ובסופו של דבר הדירה לא שלכם.

גרים במקום מוכר

אם אתם קונים דירה, אתם מתחילים להתרגל לסביבה ואוהבים את המקום. אם תגורו בשכירות, תאלצו לעבור ממקום למקום ולהסתגל מחדש לחברה ולמיקום.

הכירו את תוכנית מחיר מטרה שאמורה לחולל מהפך!

אם אתם רוצים לקנות דירה במחיר מוזל ועדיין לא מצאתם דירה כלבבכם, עצרו. יתכן ואתם זכאים להשתתף בהגרלות מחיר מטרה וליהנות מדירה בהנחה משמעותית. ההנחה יכולה להגיע למעל 25% ממחיר הדירה וגם המשכנתא המתקבלת היא בעלת תנאים נוחים במיוחד. בדקו כבר עכשיו אם אתם זכאים להשתתף בתוכנית.