מעוניינים לשפר דיור כדי להשתתף בתוכנית מחיר מטרה? איך בודקים כמה הדירה שווה?

בתוכנית מחיר מטרה יכולים להשתתף גם משפרי דיור. מי נחשב משפר דיור? בני זוג או יחידים בעלי זכויות דירה משלהם המתחייבים למכור את כל זכויותיהם תוך 12 חודש מיום קבלת טופס 4 לדירה החדשה. אם אתם רוצים למכור את הדירה שלכם, אתם חייבים לדעת כמה היא שווה. אחרת, אתם עלולים למכור אותה במחיר נמוך מדי. הפוסט שלפניכם יגיש לכם את כל המידע לגבי ערך הדירה שלכם. כך תדעו כמה הדירה שלכם שווה. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

איך תדעו כמה הדירה שלכם שווה?

כדאי לכם להזמין אנשי מקצוע מקצועיים שישערו לכם את ערך הדירה. הזמינו מתווך ושמאי מקרקעין שיתנו לכם השערה לגבי המחיר של הדירה.

איך יקבע מחיר הדירה שלכם?

גודל הדירה:

מחיר הנכס יקבע לפי גודל הדירה במטרים. ככל שהדירה יקרה יותר, הדירה שווה יותר. אם יש לכם אפשרות להגדיל את הדירה בעלות נמוכה, יתכן ששוה לכם לעשות את זה. הדירה שלכם תעלה את ערכה בצורה משמעותית.

מיקום הדירה:

מאוד משנה היכן הדירה שלכם ממוקמת. אם היא בעיר מרכזית כמו תל אביב, ירושלים ואשדוד, היא תהיה  שווה הרבה יותר מאשר דירה בפריפריה. לכן אם הדירה שלכם נמצאת באזור יוקרתי היא תהיה שווה יותר.

הקומה של הדירה:

בבניינים רבי קומות עם מעלית, ככל שהדירה ממוקמת בקומה גבוהה יותר ומול נוף, היא תהיה שווה יותר. אם הבניין הוא ישן ונמוך בלי מעלית, ככל שהדירה בקומה נמוכה יותר, היא תעלה יותר.

רישום בטאבו:

אם הדירה שלכם לא רשומה בטאבו בצורה מסודרת, היא לא תמכר כל כך מהר. תדרשו להוריד במחיר בצורה משמעותית. אחרת לא תמצאו קונים. מי יסכן את עצמו?!

האם יש לדירה שלכם מרפסת:

אם הדירה שלכם כוללת מרפסת, היא מעלה את שוויה בהרבה. ואם נשקף ממנה נוף מרהיב, היא תהיה עוד יותר מבוקשת. כך שאם יש לכם אפשרות להוסיף מרפסת לדירה, שווה לכם. למרות שאתם כבר לא תהנו ממנה.

תחנות בקרבת מקום:

אם יש תחנות בקרבת הבית שלכם, הדירה שלכם מרכזית יותר. ככל שקווים רבים יותר עוברים ליד ביתכם, המחיר של הדירה יעלה.

 

מחפשים לקנות דירה במחיר מוזל? תוכנית מחיר מטרה יכולה להתאים לכיס שלכם. אנחנו כאן בשבילכם עם כל המידע הרלוונטי.