מי צריך יועץ משכנתאות?

שמעתם על המושג "יועץ משכנתאות" ואתם תוהים, למה חשוב לקחת יועץ משכנתאות? אם כך הם פני הדברים, הפוסט הזה יענה לכם על כל השאלות בנושא. אחריו תדעו מי צריך יועץ ומה בדיוק תפקידו האישי. המשיכו איתנו כי חשוב להכיר זאת.

ייעוץ משכנתאות, מה זה בכלל?

יועץ משכנתאות אחראי על גיוס משכנתא משתלמת ללקוחותיו. זה כולל אישור עקרוני, היועץ יבדוק האם אתם בכלל יכולים לקבל משכנתא בבנק. לאחר מכן, הוא יבקש ממכם מספר מסמכים ויגש לבנקים להשוות מחירים. את הצעות המחיר המשתלמות ביותר הוא יקח עבור המשכנתא שלכם. היועץ גם ידע להתמקח עם הבנקים על מנת להוציא עבורכם את הריביות המשתלמות ביותר. בקיצור, יועץ משכנתאות טוב מתעסק בכל מה שקשור למשכנתא שלכם. 

מהו תפקידו של יועץ משכנתאות בבנק?

יועץ משכנתאות שעובד מטעם הבנק (פקיד המשכנתאות). תפקידו לתת שירות לבנק. הוא דואג לשרת את הבנק ולהגדיל את רווחיו. הוא מקבל את הלקוחות בסבר פנים יפות. יסביר להם אילו מסלולי משכנתא קיימים ואיך ניתן לשלב אותם במשכנתא. אבל מטרת העל שלו היא לשלב ריביות יקרות. ככל שתשלמו ריבית גבוהה יותר, הבונוס שלו יהיה גבוה יותר. כך שאם אתם מתייעצים איתו לגבי המשכנתא, אתם בעצם מתייעצים איך לשלם יותר. וזה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות.

מה תרוויחו מיועץ משכנתאות פרטי?

ליועץ משכנתאות פרטי המטרה תהיה גיוס משכנתא חסכונית ומתאימה ללקוחות. הרי אתם אלו שמשלמים לו. לכן הוא יעשה הכל כדי לרצות אתכם. כך שאם הוא באמת מנוסה ומקצועי, תרוויחו משכנתא אטרקטיבית ביותר.

כמו כן את כל החלק הטכני של המשכנתא היועץ  יעשה עבורכם. זה אומר שבמקום לכתת את רגליכם ולרוץ בין הבנקים, הוא עושה את העבודה במקומכם. הוא גם משווה ובודק. הוא מכיר את התחום בעל פה ובשבילכם, הכול חדש. כך שבאמת חבל על הזמן והמאמץ שלכם אם יש מי שיכול לעשות את העבודה ביעילות ובמקצועיות.

זכיתם בדירה בהנחה במסגרת תוכנית מחיר מטרה? זה הזמן להכיר את צוות יועצי המשכנתאות שלנו. תנו למומחים בתחום לעבוד בשבילכם.