איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה באור עקיבא?

מעוניינים להיכנס להגרלה של מחיר מטרה? רוצים גם אתם לגור באור עקיבא בדירה חדשה? הפוסט הזה יסביר לכם בדיוק איך להירשם לתוכנית מחיר מטרה באור עקיבא. כך שאם תזכו בהגרלה תוכלו גם אתם לשלם מחיר מוזל על דירה באור עקיבא.

לפניכם כל השלבים לתוכנית מחיר מטרה:

מוציאים זכאות!

כל מי שיש לו זכאות יכול להיכנס להגרלות של מחיר מטרה. אם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם, פנו לאחרת החברות המתעסקות עם מחיר מטרה: אלונים, עמידר ומילגם. ההמלצה שלנו היא על חברת אלונים האתר שלהם מסודר וקריא מאוד. 

נכנסים להגרלה באתר!

אישור על זכאות תקבלו דרך מסרון שישלח אליכם. אם קיבלתם אישור על כך שאתם זכאים להכנס להגרלה של מחיר מטרה, זה הזמן להכנס להגרלה בפועל. הכנסו לאתר הממשלתי, הצטיידו עם הסיסמא שקיבלתם במסרון, ופשוט תכנסו להגרלה. 

זכיתם? מזל טוב!

איזה יופי! את הבשורה על הזכיה תקבלו דרך מסרון וכן גם באתר יפורסמו הזוכים לפי מספרים בצורה אנונימית.

ממתינים להיתרי בניה!

כעת אתם נדרשים להרבה סבלנות. רק אחרי עידכנו את הזוכים בזכייה, הקבלן יתחיל להוציא היתרי בניה. זה אומר שיש לכם עוד זמן להמשיך לגור בשכירות. היתרי בניה הם תהליך ארוך ומייגע. במשך כל התקופה תקבלו מסרונים שיעדכנו אתכם היכן עומדים היתרי הבניה. מה התקדם ומה מתכננים הלאה. גם באתר ההרשמה תוכלו לקבל את כל המידע החדש והעדכני במשך כל התקופה.

מתארגנים עם אישור עקרוני!

אם אתם רוצים לקנות דירה, אתם ודאי צרכים להוציא משכנתא מהבנק. כדי שהבנק יסכים לתת לכם משכנתא אתם נדרשים לעמוד בקריטריונים שהבנק מציב לכם. עוד לפני שתדרשו לקחת משכנתא, אתם צרכים לבדוק האם הבנק אכן מאשר שאתם עומדים בדרישות שלו ותוכלו לקבל משכנתא. לכן, פנו לבנק ובקשו אישור עקרוני למשכנתא. את האישור תקבלו תוך 3 ימים ובדרך כלל עוד קודם והוא יהיה תקף למשך 24 יום.

בוחרים את הדירה!

בשלב הזה, נערכת הגרלה נוספת. הפעם יקבעו את סדר בחירת הדירות. זה אומר שהם יצאתם בגורל ראשונים, אתם יכולים לבחור באיזו דירה שתרצו כמובן לפי התקציב שלכם. אם יצאתם די בסוף, ישארו לכם את הדירות הפחות מוצלחות. כאשר יגיע התור שלכם יתנו לכם 45 דקות בלבד לקבוע איזו דירה אתם רוצים. שימו לב לבדוק, כיווני אוויר, קומה נוחה, מרחבים, איזור ועוד. לפני שאתם מגיעים לבחירה, הכינו רשימה עם כל הצרכים והדרישות שלכם כך תוכלו להיות ממוקדים בזמן המוגבל.
קחו בחשבון שתדרשו להביא מקדמה של אלפיים ש"ח וגם אם תתחרטו ובסוף לא תרצו את הדירה, לא תקבלו את הכסף חזרה.

 


רוצים עזרה עם המשכנתא שלכם? התייעצו עם המומחים שלנו.