איך לוקחים משכנתא לרכישת דירה במחיר מטרה באור עקיבא?

שמעתם על מחיר מטרה? רוצים גם אתם להיכנס להגרלה של דירה במחיר מופחת? כנראה שאתם עומדים בדרישות משרד הבינוי והשיכון לדירה במחיר נמוך יותר.. כל מי שמוגדר כזוג צעיר חסר דירה ואין עליו שום דירה הרשומה או שנרשמה בעבר על שמו, זכאי לדירה. בפוסט שלפניכם תקבלו את כל המידע לגבי משכתנא בדירה של מחיר מטרה. כך תוכלו להיערך כמו שצריך לרכישת הנכס.

מה תקבלו במשכנתא של מחיר מטרה?

דירה במחיר נמוך יותר.

אם זכיתם בדירה של מחיר מטרה, אתם תוכלו לקנות דירה חדשה על הנייר במחיר מופחת ב 20% מהמחיר המקורי. זה אומר שאתם תגורו באזור בו ישנם אנשים שמשלמים 20% יותר כדי לגור בדירה כמו שלכם. ההבדל היחיד הוא שאתם זכיתם בהגרלה של מחיר מטרה והם סתם החליטו לקנות שם את הדירה. חשוב שתבינו, 20% הנחה זה אומר במקום מיליון ש"ח 800 אלף ש"ח. ורוב הדירות שוות יותר ממיליון… הרעיון של ההנחה הוא, לעזור לזוגות חסרי דירה לקנות גם הם דירה במחיר שפוי יותר.

תשלמו הון עצמי מינימלי.

דיברנו שאתם זוג חסרי דירה. מאיפה אמור להיות לכם הון עצמי מספק? שאלה טובה. רוצים לעזור לכם. מה קורה? אם בדירה רגילה שאתם קונים הבנק מאשר לכם לרכישת דירה ראשונה עד 75% מימון, גם כאן את ם זכאים לכך. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, הבנק מחשב לכם את מחיר הדירה על פי המחיר בשוק החופשי ולא לפי המחיר אותו אתם משלמים. כך קורה שאם ה דירה שזכיתם בה שווה מיליון ש"ח אבל במסגרת פרויקט מחיר מטרה אתם משלמים רק 800 אלף, תקבלו אחוזי מימון מהבנק לפי המחיר הגבוה של מיליון ש"ח. כך יוצא שאתם מקבלים 75% ממיליון שזה 750 אלף ש"ח ולכם נשאר לשלם רק את ההפרש שהוא 50 אלף ש"ח להון עצמי. ( אבל יש סיכוי שלא ישארו לכם לשלם רק 50 אלף וידרשו מכם מינימום של מאה אלף) רכך אתם חוסכים בהון עצמי. המטרה היא כמובן לאפשר לאנשים חסרי הון עצמי מספק לקנות דירה לעצמם.

הנפיקו תעודת זכאות!

ברגע שאתם שומעים שזכיתם בהגרלה של מחיר מטרה, פנו לבנק לבקש תעודת זכאות. רוב האנשים שזכאים לדירה במחיר מטרה יכולים גם לקבל תעודת זכאות. הדרישות לזכאות זהות כמעט לדרישות של מחיר מטרה. תעודת זכאות תיתן לכם לתנאים טובים יותר למשכנתא. זה שווה.

 

רוצים לדעת עוד על משכנתא לדירה במחיר מטרה? מעוניינים להיכנס להגרלה של דירות במחיר מופחת? בשביל זה אנחנו כאן. הקליקו כעת