איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בטבריה?

תוכנית מחיר מטרה מתגשמת! בימים אלו ממש מתקיימת הרשמה להגרלות על אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ!

 

בשורות הבאות תקבלו הסבר מפורט וממוקד על ההרשמה להגרלות והשלבים הבאים לאחריו ברכישת דירה דרך מחיר מטרה.

שלב ראשון - הנפקת תעודת זכאות

רק זכאים יכולים להירשם להגרלות של מחיר מטרה. ולכן דבר ראשון אתם צריכים שיהיה לכם תעודת זכאות. על מנת להנפיק תעודת זכאות עליכם לפנות לאחת מן החברות אלונים, עמידר או מילגם שינפיקו עבורם תעודת זכאות תמורת תשלום סמלי של 240 ש"ח בלבד. כאן יש לכם קישור למערכת המקוונת של חברת אלונים. באמצעותה תוכלו להגיש בקשה להנפקת תעודת זכאות. 

שלב שני - נרשמים להגרלה 

יחד עם האישור על קבלת תעודת הזכאות שתקבלו במסרון ישירות אליכם תקבלו גם סיסמה. את הסיסמה הזו עליהם לשמור כי רק באמצעותה תוכלו להירשם להגרלות של מחיר מטרה. הקליקו כאן ותגיעו לאתר ההגרלות הממשלתי. שם באמצעות הסיסמה תפעלו לפי ההוראות ותוכלו להירשם ל 3 הגרלות.

שלב שלישי - תוצאות הזכיה

לאחר עריכת ההגרלות אמורות לצאת הודעות מסודרות לזוכים. גם אם לא קיבלתם הודעה היינו ממליצים לכם לבדוק ליתר ביטחון באתר הממשלתי אם המספר המסמל אתכם לא מופיע ברשימת הזוכים. לפעמים עלולים להתרחש תקלות…

שלב רביעי - הוצאת היתרי בניה על ידי היזם

זה שזכיתם עכשיו זה ממש לא אומר שמחר אתם כבר הולכים לרכוש דירה. רגע אפילו טרקטורים עדיין לא עולים על המגרש. מה שאתם יודעים נכון לעכשיו זה באיזה עיר זכיתם ומה מיקום הפרויקט. כעת תדרשו לחכות עד להשלמת הליך הוצאת היתרי הבניה. 

שלב חמישי - הגרלה שניה, הגשת אישור עקרוני 

לאחר שיש היתרי בניה עורכים הגרלה שניה. הפעם מי שמשתתף בהגרלה אלו הזוכים שהביאו אישור עקרוני. ההגרלה השניה קובעת את הסדר של הזוכים שיבחרו את הדירות ראשונים, שניים שלישיים וכן על זו הדרך. כדי להשתתף בהגרלה הזו אתם חייבים להציג אישור עקרוני למשכנתא. אז כדא שתתחילו לעבוד על זה כבר מעכשיו…

שלב שישי - ממשים את הזכיה וחותמים חוזה

השלב השישי הוא פשוט מאוד. בטקס מיוחד מזמינים את כל הזוכים להיכנס כל אחד בתורו ולבחור את דירת החלומות שלו תוך 45 דקות. 

 

לאחר שבחרתם את הדירה הגיע הזמן לחתום על חוזה הרכישה ולשתות לחיים…

 

מוזמנים לפנות לצוות שלנו על כל בקשה של סיוע, שאלה או כל דבר אחר שאתם זקוקים לו!