איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בטורעאן?

מעוניינים להשתתף בהגרלות של תוכנית מחיר מטרה. בשורות הבאות ממתין לכם מדריך מפורט לגבי ההרשמה לתוכנית וכן גם מימוש הזכיה בהמשך.

הנפיקו תעודת זכאות

בשביל להירשם להגרלות אתם צריכים שיהיה לכם תעודת זכאות. הנפקה של תעודת זכאות עושים באמצעות אחת מן החברות עמידר, אלונים או מילגם. הם יעשו זאת עבורכם תמורת תשלום סמלי של 240 ש"ח בלבד. 

 

תוך שבוע אתם אמורים לקבל הודעה על הנפקת תעודת הזכאות אם חלפו יותר מ 7 ימים כנראה שלא אישרו לכם תעודת זכאות וכאן אתם צריכים לבדוק למה. 

 

במסרון המודיע לכם על קבלת הזכאות אמור להופיע גם סיסמה תישמרו אותה היטב כי תזדקקו לה בהמשך התהליך.

הירשמו להגרלה

השלב הבא הוא להירשם להגרלה באתר הממשלתי. כדי לבצע את הרישום עליכם להתחבר למערכת באמצעות מספר זהות וסיסמה אישית. את הסיסמה תקבלו במסרון שמודיע לכם על קבלת הזכאות. עם כניסתכם למערכת הקישו את הסיסמה, תעודת הזהות ופעלו לפי ההוראות. 

היכן תיראו את תוצאות ההגרלה?

כדי לצפות בתוצאות ההגרלה עליכם להיכנס לאתר ההגרלות הממשלתי. חשוב לציין שבאתר לא יופיעו שמות הזוכים ממש אלא רק מספרים המסמלים אותם. תחפשו את המספר שלכם אולי זכיתם…

 

חוץ מזה אמורות להישלח הודעות מסודרות לזוכים בהגרלות עם פרטים מדויקים לגבי מיקום הפרויקט, ישוב מחיר וכו'. 

הוציאו אישור עקרוני למשכנתא

לאחר הזכיה כדאי לכם כבר לפנות ליועץ משכנתאות שיוציא לכם אישור עקרוני למשכנתא. האמת שאתם עומדים עכשיו בפני תקופה די ארוכה של כמה חודשים טובים ואפילו שנים בה תמתינו להיתרי מיד. אך מיד אחרי זה תתבצע הגרלה שקובעת את סדר הזוכים שיבחרו את דירה ראשונים, אחרוני וכו'. כדי להשתתף בהגרלה הזו אתם צריכים שיהיה לכם כבר אישור עקרוני, עדיף לא להסתבך ולדאוג מיד שיהיה אותו. 

רכשו את אחת מן הדירות בפרויקט

בשלב הבא יזמנו אתכם יחד עם כל הזוכים בפרויקט לטקס בחירת הדירות. כל זוג בתורו יכנס למשרד ויבחר את דירה שלו תוך 45 דקות בלבד. לאחר מכן תפנו לקבלן ותחתמו חוזה. כדי לבחור את דירה ולחתום על חוזה אתם צריכים שתהיה לכם תעודת זכאות בתוקף, אישור עקרוני למשכנתא ותשלום ל 2,000 ש"ח בתור מקדמה.

 

פנו למומחים שלנו על כל שאלה או בקשה לאורך כל השלבים!