רוצים לקנות דירה במחיר מטרה בטורעאן? הפוסט הזה יכוון אתכם איך לקחת משכנתא!

יצא לכם כבר לשמוע על פרויקט מחיר מטרה? מעוניינים גם אתם להיכנס להגרלה של דירות חדשות במחיר מוזל? בפוסט שלפניכם תקבלו מידע חם על משכנתאות במחיר מטרה בטורעאן. המשיכו אתנו.

לכמה אחוזי מימון אתם זכאים במשכנתא?

במשכנתא רגילה של דירה ראשונה אתם יכולים לקבל מהבנק עד 75% מימון. מה שקורה כאן בדירות של מחיר מטרה אתם יכולים לקבל גם 75% אבל לפי המחירר הגבוה. מה זה אומר? דירות של מחיר מטרה נמכרות במחיר מופחת ב 20% מהמחיר בשוק. אבל, הבנק מוכן לאשר לכם משכנתא לפי ערך הדירה. לא אכפת לבנק שאתם משלמים בתכל'ס פחות. איך זה מתבטא בשקלים?

אם למשל זכיתם בדירה ששווה 2 מיליון ש"ח, במסגרת פרויקט מחיר מטרה היא תעלה לכם רק 1.6 מיליון ש"ח. הבנק יאשר לכם משכנתא של עד 75% מערך הנכס השווה ל 2 מיליון כך תקבלו אחוזי מימון של 1.5 מיליון ש"ח. כמה נשאר לכם לשלם להו עצמי? רק מאה אלף ש"ח הון עצמי! כל השאר תשלמו במשכנתא.

זה מסוכן לקחת משכנתא גדולה כל כך?

תלוי. בכל מקרה כאשר לוקחים משכנתא חייבים לבדוק האם יש לכם אפשרות לשלם את ההחזר החודשי. רק אם אתם בטוחים שתוכלו לעמוד בו (על פי סברה של המשכורת החודשית מינוס הוצאות חודשיות) אז תוכלו לקחת על עצמכם את המשכנתא. כך גם כאן. זה לא שהמשכנתא שלכם גדולה יותר מהרגיל, אבל אתם צריכים לבדוק האם לחיים שלכם באופן אישי היא מתאימה. 

זכיתם בדירה במחיר מטרה?

  • הנפיקו תעודת זכאות!

 

רוב הזכאים לדירה במחיר מטרה, יכולים גם לקבל תעודת זכאות למשכנתא. תעודת זכאות תאשר לכם לשלם במשכנתא שלכם מסלול זכואת שיוזיל לכם את הריביות באופן משמעותי. פנו לבנק ובדקו את זכאותכם.

  • הנפיקו אישור עקרוני למשכנתא!

 

מיד כאשר תשמעו שעליתם בגורל ואתם זכאים לדירה במחיר מטרה,גשו לבנק ובקשו אישור עקרוני למשכנתא. אישור עקרוני כשמו כן הוא. זאת לא הבטחה מהבנק על המשכנתא, ואתם גם לא מתחייבים לקחת מהבנק הזה דווקא משכנתא ובתנאים האלו, זהו רק אישור שבאופן עקרוני אתם יכולים לקבל משכנתא לפי המשכורת שלכם והעו"ש. כך תדעו שאתם בכיוון הנכון.

האישור תקף רק ל 24 ימים ותקבלו אותו תוך 3 ימים.

 

רוצים לדעת עוד על מחיר מטרה? מחפשים משהו שיעזור לכם עם המשכנתא? אכן משכנתא היא הלוואה כבדה ורצינית מאוד. לא לוקחים אותה לבד. לפני הכול מתייעצים עם מומחים. ובשביל זה אנחנו כאן. הקליקו כעת ואנו נפגיש אתכם עם יועץ משכנתאות מנוסה