כיצד תרכשו דירה בירוחם במסגרת תוכנית מטרה?

שמעתם על תוכנית מחיר מטרה? רוצים גם אתם לזכות בדירה במחיר מוזל? גם ירוחם משתתפת בפרויקט. בשורות הבאות תקבלו מידע חם ועדכני לגבי הדירות של מחיר מטרה בירוחם.

אחוזי מימון למשכנתא, כמה תוכלו לקבל במחיר מטרה?

אם אתם קונים דירה ראשונה בכל מקום שלא יהיה, הבנק מאשר לכם לקבל אחוזי מימון של עד 75% על פי הערכת שמאי או על פי החוזה (הנמוך מביניהם). מה שקורה במחיר מטרה, גם כאן מדובר בדירה ראשונה, אבל כאן אתם הולכים להרוויח כפל מבצעים! 

איך זה עובד? 

אם אתם זוכים במחיר מטרה בדירה ששווה 2 מיליון ש"ח, הבנק מוכן לאשר לכם 75% מימון שהם מיליון וחצי. 

אבל, אתם לא הולכים לשלם 2 מיליון על הדירה. כי היא נרכשת במחיר מוזל. אתם קונים אותה בהנחה של 20% אז היא תעלה לכם רק מיליון שש מאות ש"ח. 

הבנק לא נכנס לזה. הוא יודע שערך הנכס הוא 2 מיליון וזהו זה. אבל אתם מרוויחים! אתם מקבלים את ההלוואה של המיליון וחצי מהבנק ונדרשים להשלים רק מאה אלף ש"ח נוספים. זאת אומרת, אתם דאשים להביא רק הון עצמי של מאה אלף ש"ח! 

מדובר בהטבה משמעותית מאוד!

משכנתא באחוזי מימון גבוהים כל כך זה לא מסוכן?

לא מדובר כאן במחיר יקר יותר. אתם פשוט משלמים פחות הון עצמי. זה לא שאתם משלמים הון עצמי מופחת ועל חשבון זה תשלמו משכנתא גדולה יותר. אלא פשוט עושים לכם הנחה על ההון העצמי. ברור שאם יש לכם מספיק כסף ואתם כן יכולים לשלם הון עצמי גבוה יותר, זה משתלם לכם. ככל שגובה ההלוואה נמוך יותר, הבנק ישמח ויוזיל לכם בריביות. כך תוכלו לקבל מהבנק ריביות נמוכות יותר והמשכנתא תצא מוזלת.

זכרו להוציא אישור עקרוני מהבנק!

מיד כאשר תעלו בגורל, פנו לבנק ובקשו אישור עקרוני. 

 

רוצים לקבל משכנתא חסכונית מהבנק? מעוניינים לראות את עצמכם מסודרים עם משכנתא שתתאים לחיים האישים שלכם? אנחנו כאן בחברת המפתח למשכנתאות נשמח לעזור לכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו אלפי לקוחות לרוגע הכלכלי המובטח