איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בירוחם?

חושבים לרכוש דירה בירוחם? תוכנית מחיר מטרה מדברת אליכם? בפוסט הבא תקבלו את כל הפרטים אודות הרישום לתוכנית מחיר מטרה בירוחם.

שלב ראשון- הנפקת תעודת זכאות

 כדי להירשם לתוכנית מחיר מטרה אתם צריכים שתהיה לכם תעודת זכאות. תעודת זכאות ניתנת לזכאים על פי הקריטריונים שקובע משרד השיכון. כדי להנפיק את התעודה עליכם לפנות לחברת מילגם, אלונים או עמידר. הכי נוח להנפיק תעודת זכאות דרך חברת אלונים פשוט כי נוח מאוד לעבוד איתם הפריסה הארצית שלהם רחבה.

 

כתובת אלונים בבבאר שבע הסמוכה לירוחם היא ברח' קק"ל 139 בית ידיעות אחרונות קומה .

שעות הפתיחה הם בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות 8:30-13:30. ובימים שני ורביעי גם בין השעות 15:00-17:00. בימי שלישי אין קבלת קהל.

פקס: 08-6450364

דוא"ל: mgar33@mgar.co.il.

שלב שני, הרשמה להגרלה

כאשר מאשרים לכם תעודת זכאות אתם אמורים לקבל מסרון המודיע לכם על כך. המסרון הזה אמור להכיל גם סיסמה שבאמצעותה אתם אמורים להירשם להגרלות. את הרישום להגרלות מבצעים באתר הממשלתי שם תירשמו להגרלה של מחיר מטרה בירוחם. בסבב הראשון תוכלו להירשם ל 3 הגרלות בלבד. אולם בסבבי ההגרלות הבאים תוכלו להירשם כבר לכל ההגרלות.

שלב רביעי, הוצאת היתרי בניה

אחרי שיש כבר דיירים לפרויקט מתקדמים לבחירת יזם והוצאת היתרי בניה לפרויקט. היתרי בניה זה דבר שלוקח זמן ותצטרכו להמתין בסבלנות. במשך כל התקופה הזו בה יוציאו היתרי בניה תוכלו להתעדכן על התקדמות באתר ההרשמה וכן גם לקבל מסרונים אליכם כל פעם שיש חדש בהליך הוצאת היתר בניה בפרויקט שבו זכיתם.

שלב חמישי, אישור עקרוני למשכנתא

לאחר שיסתיים תהליך הוצאת היתר בניה יקראו לכם לבחור דירה. אחד התנאים לבחירת דירה וחתימת החוזה הוא שיהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. כך אפשר לוודא שאכן יש לכם איך לשלם על הדירה שאתם עומדים לרכוש. מומלץ להוציא אישור עקרוני למשכנתא כמה שיותר מוקדם ולפנות ליועץ משכנתאות קודם. פעמים זוגות צעירים ולא מנוסים פונים לבקש אישור עקרוני ומקבלים סירוב פשוט כי הם לא עומדים בתנאים הבסיסיים של לקיחת משכנתא. לאחר סירוב גם אם כבר כן תעמדו בתנאים הנדרשים יהיה לכם קשה לקבל אישור עקרוני. לכן דבר ראשון תפנו ליועץ משכנתא.

שלב שישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

בשלב האחרון הגיע הזמן לבחור את דירת החלומות שלכם. כל זוכה יכנס לחדר בתורו ויצטרך לבחור את דירה מתוך מגוון די מצומצם תוך 45 דקות בלבד. אנו ממליצים להגיע ברורים ובהירים כדי שלא תיאלצו לוותר במקום על הזכיה שלכם מחוסר יכולת להחליט על דירה.

 

עברתם איתנו יחד את השלבים לרכישת דירה דרך מחיר מטרה ואנו מאחלים לכם שתעברו אותם גם במציאות בדרך לדירה משלכם.

 

יחד עם המומחים שלנו הכל יהיה קל יותר, פנו אלינו עכשיו!