איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בעמנואל?

תוכנית מחיר מטרה היא תוכנית שמטרתה לסייע לזוגות צעירים להגיע לדירה משלהם. התוכנית הזו היא חלק מקבוצה של תוכניות כמו מחיר למשתכן, דיור במחיר מופחת שכל אלו הם שמות שונים לתוכנית הכללית שהיא דירה בהנחה. 

 

בשורות הבאות נסביר לכם שלב אחר שלב איך נרשמים לפוסטים הללו.

שלב ראשון- הנפקת תעודת זכאות

הצעד הראשון להרשמה הוא הנפקת תעודת זכאות שבלעדיה לא תוכלו להירשם. תעודת זכאות אפשר להנפיק דרך חברת עמידר, אלונים או מילגם. אנו ממליצים לכם להנפיק אותה דרך המערכת המקוונת של אלונים שהיא ברורה מאוד ונוח לעבוד איתה.

 

כתובת אלונים בכפר סבא הסמוכה לעימנואל היא רחוב וייצמן 83, מרכז אהרוני – קומה 2 בקניון.

פתיחה בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות: 8:30-13:30. ובימים שני ורביעי גם בין השעות: 15:00-17:00.

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 09-7939875

דוא"ל: mgar27@mgar.co.il.

שלב שני, הרשמה להגרלה

את ההרשמה בפועל תבצעו באתר הממשלתי שם תידרשו להקיש את הסיסמה שתקבלו יחד עם ההודעה על אישור זכאותכם. בסבב הנוכחי תוכלו להירשם ל 3 הגרלות ואילו בסבבים הבאים תוכלו להירשם לכל ההגרלות.

שלב שלישי, תוצאות ההגרלה

ההגרלות יבוצעו מהערים הגדולות לקטנות. כלומר קודם כל יבוצעו ההגרלות בירושלים, תל- אביב וכו' ורק אחר כך בערים הקטנות יותר. אין כפל זכיות אם כבר זכיתם בהגרלה אחת לא תשתתפו בהגרלות נוספות.

שלב רביעי, הוצאת היתרי בניה

השלב הזה הוא למעשה שלב של המתנה. בהרבה פרויקטים רק לאחר ביצוע ההגרלות מתחיל המכרז והוצאות היתר בניה. יש פעמים שהתהליך אורך שנה בלבד ולפעמים זה עלול לקחת כמה שנים. עדכונים לגבי התקדמות היתרי הבניה בפרויקט בו זכיתם תוכלו לקבל באתר הממשלתי. או במסרונים ישירות אליכם.

שלב חמישי, אישור עקרוני למשכנתא

לאחר שכבר זכיתם כדאי שתזדרזו עם האישור העקרוני. אולם אתם זקוקים לו רק בחתימת חוזה על רכישת דירה. וזה עלול לקחת את הזמן שלו. אך בכל אופן כדאי שתהיו מאורגנים מראש ותפנו ליועץ משכנתאות שיוודא שאכן אתם יכולים לקבל אישור עקרוני יחד עם הנתונים הפיננסים שלכם.

שלב שישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

בסוף לאחר כל התהליך יזמינו אתכם לבחור את דירה ולחתום על חוזה. מנהלי הפרויקט מזמינים את כל הזוכים בפרויקט באותו יום ועורכים הגרלה לגבי סדר בחירת הדירות. ההגרלה הזו משמעותית מאוד ותקוו שתצאו בה בין הראשונים. הזוכים נכנסים לחדר וצריכים לבחור ממגוון די מצומצם של דירות בתוך 45 דקות את דירה. אם לא תבחרו במקום זה אומר שכבר פיספסתם את הזכיה שלכם. 

 

פנו עכשיו למומחים שלנו שילכו איתכם לאורך כל הדרך ויכינו אתכם מראש לדקות המכריעות כך שלא תצטרכו לוותר מהר כל כך על הזכיה הגורלית.