איזה בנק יאשר לכם את המשכנתא הזולה ביותר?

כל מי שפונה לקחת משכנתא, שואל את החברים והידידים את השאלה המצחיקה, באיזה בנק כדאי לי לקחת משכנתא? איזה בנק יאשר לי את הריביות המשתלמות ביותר? רק מי שנמצא עמוק בנושא ידע לומר שקשה לענות בצורה גורפת על שאלה כזו. זה לא כל כך פשוט. ישנם בנקים שמאשרים בקלות יותר הלוואות גם במצבים פחות טובים ומצד שני הריבית שם תהיה יקרה. יהיו בנקים בררנים שיהיה מאתגר יותר להתנהל איתם אבל בסופו של דבר, משיגים מהם הלוואות משתלמות במיוחד. כך שהתשובה לשאלה לאיזה בנק כדאי לפנות, תהיה תלויה בגורמים רבים.

מיהו הבנק שיאשר לכם את הריביות הנמוכות ביותר במשכנתא שלכם?

על פי הנתונים, ישנו סדר מסוים באילו בנקים תוכלו לקבל את המשכנתא החסכונית ביותר. 

שימו לב, 37% מהמשכנתאות הזולות ביותר, התקבלו בבנק דיסקונט.

25% מהצעות המשכנתא המשתלמות ביותר, אושרו על ידי בנק לאומי.

בנק הפועלים אישר 19% מהמשכנתאות החסכוניות ביותר. 

מזרחי טפחות אישר 13% מהמשכנתאות שהוכרזו הזולות ביותר.

מבנק הלאומי אישרו רק 6% מהמשכנתאות הזולות ביותר.

אם כן, למה לא כולם פונים לבנק דיסקונט כדי לקחת ממנו משכנתא?

אז זהו. שזה לא כל כך חלק. כנראה שלבנק דיסקונט ישנם תנאים מסוימים כדי לאשר משכנתא זולה ואולי ההתנהלות מולו מורכבת יותר. אבל יותר מזה, לא כל אחד יכול לקבל משכנתא בכל בנק. בנק ישראל קבע רגולציה עם כללים מסוימים בהם כל הבנקים חייבים לעמוד. אבל כל בנק מוסיף לעצמו דרישות נוספות על פי שיקול דעתו. כך שאם אתם רוצים לקחת משכנתא דווקא מבנק דיסקונט, תבדקו את הדרישות שלו. אבל ת'אמת, הכי חשוב זה לדעת לדרוש מכל בנק שהוא את התנאים המשתלמים.

איך דורשים מהבנק לקבל משכנתא זולה יותר?

לא כל אחד יודע להתמקח עם הבנק. חכם הוא מי שיודע עד כמה קריטי להתמקח בצורה נכונה. אם אין לכם חוש מסחרי מפותח וידע מקיף במשכנתאות, ובכלל, אתם לא כאלו שיכולים לעמוד מול לחצים, פנו ליועץ משכנתאות מנוסה. הוא כבר יתמקח עם הבנק וידאג לכם למשכנתא שתחסוך לכם כמה שיותר כסף.

רוצים לקנות דירה ולשלם כמה שפחות? מעוניינים לגור בקרקע משלכם בלי להשתגע? תוכנית מחיר מטרה יכולה להתאים לכם. דרך תוכנית מחיר מטרה תוכלו לקבל משכנתא של עד 90% מימון בתנאים נוחים. נשמח לעזור לכם בכל מה שנוגע לדירה שלכם