איך לוקחים משכנתא במחיר מטרה בקריית ביאליק?

איך תקנו דירה במחיר מטרה בקריית ביאליק?

יצא לכם לשמוע על תוכנית מחיר מטרה? רוצים גם אתם לקנות דירה חדשה במחיר שפוי? מעונינים לקנות דירה בקריית ביאליק? הפוסט הזה יעשה לכם סדר איך לוקחים משכתנא ומה תרוויחו במסגרת תוכנית מחיר מטרה. 

כמה אחוזי מימון תוכלו לקבל במשכנתא שלכם?

אם זכיתם בדירה במחיר מטרה כנראה שזו הדירה הראשונה שלכם. ואם כן, הבנק יאשר לכם משכנתא של 75% מימון. אבל, מה שמיוחד כןא זה שהבנק מאשר לכם את אחוזי המימון הגבוהים בלי קשר למחיר אותו אתם משלמים בפועל. זה אומר שאם הדירה שלכם שווה מיליון ש"ח בשוק החופשי, זה לא משנה שעל פי התוכנית של מחיר מטרה אתם משלמים פחות על הדירה, הבנק נותן לכם הלוואת משכנתא לפי ערך הנכס. לכן, תקבלו אחוזי מימון של 750 אלף ש"ח. וכמה אתם תשלמו בסך הכללי? רק 800 אלף. כי במחיר מטרה אתם משלמים 20% פחות מהמחיר בשוק. כך יוצא שאתם נדרשים של הון עצמי מצחיק של 50 אלף ש"ח. (אלא אם כן ידרשו מכם סכום של לפחות מאה אלף) זה אומר שאתם חוסכים מאוד בגיוס הון עצמי שזוהי צרת הזוגות הצעירים.

שימו לב, זה אומר שגם אם יש לכם רק סכום כסף קטן בצד כדי לקנות דירה, אם אתם זוכים במחיר מטרה, זה אפשרי! אמנם תקחו על עצמכם משכנתא מלאה, אבל תוכלו לפרוס אותה לשנים ארוכות. עד 30 שנה. 

כמו כן, כנראה שאתם יכולים לקבל תעודת זכאות מהבנק. תעודת זכאות תוזיל לכם את ההלוואה. איך? תוכלו לשלב מסלול זכאות במשכנתא שלכם וכך תקבלו ריביות נמוכות יותר ותוכלו גם לפרוע את ה מסלול הזה חינם ללא עמלות פירעון מוקדם.

חשוב להנפיק מיד אישור עקרוני מהבנק!

זכיתם בהגרלה? פנו מיד לבנק לבקש אישור עקרוני למשכנתא. האישור העקרוני תקף ל24 יום. אם תרצו לחדש אותו תדרשו לשלם על כך. את האישור תקבלו תוך 3 ימים ו בדרך כלל עוד קודם. אל תחששו להוציא אישור עקרוני מהבנק. אתם לא מתחייבים לקחת מהבנק הזה דווקא את המשכנתא אתם רק רוצים לדעת אם באופן עקרוני אתם זכאים לקבל משכנתא מהבנק.

 

מחפשים גוף מקצועי שיעזור לכם לקחת משכנתא בקלות? רוצים למצוא את עצמכם עם משכנתא חסכונית יותר? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להוציא את עצמכם עם משכנתא זולה שתתאים לחיים האישים שלכם. הקליקו כעת